čtvrtek 26. února 2015

RC (Ami): Klíč ke štěstí

 Klíč ke štěstíNázev: Klíč ke štěstí

Autorka: Irina Semina

Nakladatelství: Fragment

Série: Ze života

Díl: 2

Rok vydání: 2013

Myslíte si, že cesta ke štěstí je zdlouhavá a výsledek nejistý? Přesvědčíme vás, že být šťastná je snadné! Rady, motta a citáty vám ukážou správný způsob, jak prožít dny naplno! Naučte se dívat na svět kolem sebe jinak a najděte svůj klíč ke štěstí!


Další kniha od autorky známé především knihou Obchod se štěstím!

Po této knize jsem celkem dlouho pokukovala a rozmýšlela jsem se, zda si knihu přečíst či ne.

add a caption,,Každý potřebuje čas od času povzbudit."

Kniha má úžasnou modrou obálku, která se k ní strašně hodí. Modrá je taková krásná barvička :).
I vnitřek knihy je pěkně udělaný. Občas mi přišel trochu přeplácaný, ale jinak se povedl.

Knihu tvoří rady, jak být šťastná. A proto by se dalo říct, že tento výtvor je pro ženské pohlaví. Také jsou v knize krátké povídky, některé byly pěkné, jiné mi přišly nic moc. A hoodně citátů!

,,Kdo je šťastný, na čas nehledí...Žij totiž teď a tady!"

Je to něco jako "pokračování" ke knize Obchod se štěstím.

Je to tenounká kniha, kterou máte hned přečtenou. Je to záležitost maximálně na den. Já jsem ji sice četla v přestávkách, protože číst v kuse o knize, ve které jsou samé rady, mně krapet unavovalo.

Love daisy,,Každou minutu, kdy jste rozzlobení, ztrácíte šedesát sekund štěstí."

Nejvíc se mi líbily citáty, kterých bylo v knize požehnaně a i když byly samé veselé, šťastné a pozitivní, byly úžasné. Já jsem totiž fetišita na citáty, protože mám takový sešitek, který tahám neustále všude s sebou a píšu si do něj citáty z knih :)

Tuto knihu asi nemá smysl hodnotit, protože tyto knihy, podle mě, nemá cenu hodnotit. Jsou to ty radící knihy, které jsou buďto užitečné nebo ne a tato je. Proto je tahle recenze i strašně kraťoučká, protože není o čem psát.
,,Náš život je takový, jakým ho učiní naše myšlenky."

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment!



Žádné komentáře:

Okomentovat