pátek 24. dubna 2015

Mini RC (Ami): Zpěvník ke knize Tři bratři

 Z. Svěrák a J. Uhlíř – ZPĚVNÍK ke knize Tři bratřiNázev: Zpěvník ke knize Tři bratři

Autor: Zdeněk Svěrák, Jaroslav Uhlíř

Nakladatelství: Fragment

Série: -

Díl: -

Počet stran: 56

Rok vydání: 2015

Pro vás, kteří umíte hrát na klavír, na flétnu nebo na kytaru, je tento zpěvník jako ušitý. Také pro vás, co rádi zpíváte a máte paní učitelku, která vás na nějaký hudební nástroj doprovodí. A přímo ideální je pro ty, co se chtějí pustit do vlastního nastudování některé ze tří operek. Jsou tu noty, akordy i slova. Víc nepotřebujete. Snad jenom hudební sluch.

Další skvělý zpěvník z per Zdeňka Svěráka Jaroslava Uhlíře!
 
Pokud jste stejně jako já fanoušky těchto dvou úžasných pánů, tak je tato knížečka přesně pro vás. Já jsem si ji pořídila i přes to, že na nic nehraji. Zato moje maminka ano, takže jsem jí zpěvník nakonec dala k narozeninám.
 
Moje mamka je na tomto skoro závislá. Podobných zpěvníků od pana Svěráka a Uhlíře má plno a jelikož mamka je učitelka ve školce, takže za tento dárek byla vděčná.
 
Myslím, že se ji kniha líbí, protože si ji hned vzala do školky :)
 
Já jsem si zpěvník také prohlédla a nezklamal.
 
Obálka je jednoduchá, ale krásná. V jednoduchosti je síla.
 
Tohle je jen taková malá recenze, takže nic moc, ale co by se o tomto dalo psát dál?
Je to milá knížečka a nemá smysl ji hodnoti, ale pokud máte nějakého příbuzného, který na těchto věcech ujíždí, tak je to to pravé!
 
Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment!

1 komentář: