úterý 8. prosince 2015

5 věcí, které miluju na podzim

Ahoj!
Zdravím vás u trochu netradičního článku. Jelikož blog v poslední době zaplnily hlavně knižní recenze, tak jsem se rozhodla napsat i článek jiného konceptu. Podle názvu už jste nejspíš poznali. Bude se jednat o pět mých milovaných věcí na podzim. A nejen hmotných věcí :) Takže... Jdeme na to! (Vím, že teď se mnoho z vás nejspíš podiví, proč mluvím v prosinci o podzimu. Tohle by mělo být shrnutí pár mých oblíbených maličkostí. Slibuju, že zimní oblíbence odhalím trochu dřív než ty podzimní :))

1. Knížka
Tento bod jste určitě čekali :) Jelikož jsem knihomolka, tak ani teď nemůže chybět čtecí závislost. (Teď jsem si uvědomila, že se mi nejspíš nepodaří splnit knižní výzvy. Opět :)) Obecně se každý podzim vracím k romantickým srdcovkám. Začátkem letošního podzimu jsem přelouskala třeba sérii The game a další slaďárny. A teď se vzorně chystám na Vánoce čtením právě knih s vánoční tématikou :)

2. Cokoli abstraktního
Vánoční atmosféra. To je u mě jasný, protože já už od mala zbožňuju Vánoce a slavím je už od října. Asi víc než Štědrý den miluju to období před ním. Ráda peču cukroví, dívám se na pohádky a zpívám koledy. To je podstata mých Vánoc. Jen úklidu se vyhýbám :)

3. Hudba
Nevím proč, ale k podzimu mi sedí hlavně melancholické písně. Poslouchám je i za cenu toho, že jsem po nich občas smutná. Hodně ráda poslouchám na podzim třeba Let her go (Passenger). A když jsem se před chvílí zmiňovala o vánocích, tak i vánoční písničky. Na české koledy mám prosinec, teď si užívám cizojazyčné skvosty nebo Vianočná (Voxel a Martin Harich).

4. Kosmetické produkty na rty
Teď na podzim jsem si hodně oblíbila výraznější rty. Zamilovala jsem se do matných lipbutterů od Astoru, konkrétně do odstínů 26 Royal Diva a 27 Elegant Nude.

Myslím, že další kosmetika na rty se stala nutností na podzim a zimu asi pro každou z vás. Jelikož i mě na podzim trápí vysušené rty, tak balzámy nosím pořád po kapsách. Moje dva momentálně nejoblíbenější jsou Balea s ureou a vůní severské brusinky, kterou střídám s Labello lipbutterem vanilka a makadamiový oříšek. Oba jsem si přesně na tohle období koupila nedávno v DM, takže je tam určitě taky seženete :)

5. Jídlo
Mým podzimním kamarádem je zapékací miska, ve které si zapékám svjí oblíbenu podzimní dobrotu - Lotrinskou omeletu. Je to skvělá večeře, která je hotová za pár minut a snědená rychlostí blesku. Druhé jídlo, které jsem si užívala hlavně na začátku podzimu byly zapečené těstoviny se špenátem a rajčaty. Opět je to jednoduché jídlo, které chutná asi všem a je hodně variabilní!

Doufám, že se vám můj krátký výtažek z podzima líbil! Napište mi, jaké produkty si užíváte vy a jestli se už chystáte na blížící se zimu a Vánoce. Máte už dárky? :)
Vaše Ell

2 komentáře:

  1. Jé, mohla bys sem někdy dát recepty na ty tvoje dobroty? Ráda bych je vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zapékané těstoviny nebo brambory mám taky rád a často je peču. :)

    OdpovědětVymazat