úterý 22. prosince 2015

RC (Ami): Bestiář Harryho Pottera

Název: Bestiář Harryho Pottera

Autorka: Jody Revensonová

Nakladatelství: Slovart

Série: -

Díl: -

Počet stran: 208

Rok vydání: 2015

Mozkomorové a domácí skřítci, jezerní lidé a draci čínští ohniváči - to je jen pár příkladů kouzelných tvorů a strašidelných monster, jimiž spisovatelka J. K. Rowlingová zabydlela kouzelný svět Harryho Pottera. Tvorové a zvířata, jimiž se hemží knihy a filmy o Harrym, jsou zábavní, velkolepí, děsiví i láskyplní. Jsou stejně různorodí, jako povahy studentů Školy čar a kouzel v Bradavicích. Kniha Bestiář Harryho Pottera nabízí zasvěcený a komplexní vhled do fascinujícího procesu, během něhož se podařilo přivést tento zvěřinec v rámci veleúspěšné série filmů o Harrym Potterovi k životu. Detailní profily všech tvorů obsahují vzácné výtvarné koncepty, zákulisní fotografie a tajné recepty filmařů z archivu společnosti Warner Bros. Knihu doplňuje samostatný plakát s portréty všech tvorů a interaktivní katalog Velkoprodejny Mžourov. Koupě této nádherné sbírky se prostě stává povinností fanoušků Harryho Pottera bez ohledu na věk.

V dnešní době každý zná Harryho Pottera a jeho svět. Není nikdo, kdo by o něm neměl ani potuchy. I můj mladší bratříček, který nedávno oslavil páté narozeniny pořád básní o Klofanovi nebo o tom, jak jsou Mozkomorové hnusní a nechutní! Série o mladém kouzelníkovi uchvátila celý svět a všechny čtenáře bez ohledu na věk. A proto si myslím, že každý fanoušek Harryho bude nadšen z této knihy.

,, ,,Právě mě pokousal zahradní trpaslík." "

Dlouho jsem okukovala Bestiář v knihkupectví, ale dát za něj osm stovek...to fakt ne-e, takže jsem vážně moc uvítala, že jsem si o knihu mohla napsat (tímto děkuji Slovart, jste úžasní!)!
A když přišla - byla jsem v sedmém nebi, protože kniha je naprosto úžasná a skvělá.

,, ,,Drápe! Polož mě na zem, dělej!" "

Bestiář je vlastně takový průvodce kouzelných tvorů. Jak dobrých, tak zlých. Například se dozvíme něco víc o tvorbě jednotlivých nestvůrek, třeba že Dobby je zhotoven počítačem nebo jak je těžké vyrobit Mozkomora! Knihu zdobí i osobité komentáře jednotlivných knižních hrdinů nebo postřehy ,,vynálezců". Dál se tam objevují krásné ilustrace a náčrty potvůrek :)

,, ,,To bylo fakt ohromný." "

Knihu rozhodně doporučuji nadšencům a fanouškům Harryho Pottera. Bude to určitě skvělý dáreček, já osobně ho podaruji mamince, která se nad ním rozplývala v knihkupectví. Určitě by to potěšilo i sourozence nebo kamarádku.
Rozhodně mi to přijde jako skvělý nápad, protože těch potvor je ve filmech a knihách hodně. A ve filmech nejsou (někdy a to jen výjimečně) tak dobře podány. Proto si myslím, že je to úplně skvělé a vážně to hodně lidí ocení. A na konci je menší překvápko, formou plakátku, který je naprosto krásný. Ten mamce asi nedám a nechám si ho :)

DOPORUČUJI!!!

Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Slovart!

1 komentář:

  1. Úžasné! Já jsem obrovský fanoušek Harryho Pottera a dlouho přemýšlím,jestli si tuto knihu koupit a nebo ne (Aby to nebyla jen nějaká blbost, kterou se někdo snaží proslavit), ale pokud je to tak jak píšeš, tak jsem konečně rozhodnuta!

    OdpovědětVymazat