sobota 23. ledna 2016

Ami: Konec prvního pololetí aneb menší volno?

Ahoj všichni!
Nejspíš jste o mně už dlouho neslyšeli, že? Žádné recenze ani Tagy, prostě nic! Dovolte, abych vám to v tomto článku vše vysvětlila a ujasnila vám, co teď s Ell prožíváme mimo blogový svět.

school, sleep, and black and white imageJak všichni víte, ve škole máme první pololetí úspěšně za sebou. Vše jsme zvládly i s úžasným prospěchem, který je pro nás důležitý, protože už se nám budou známky počítat na přihláškách na střední školy. A to je další problém. Sice jsme v osmičce, ale už se nám to nenávratně blíží a my - hlavně já nemám jasno, co bych chtěla dělat, natož abych věděla, co chci studovat. Nejlepším řešením by byl asi gympl, ale stejně potřebuji ještě jednu školu. A vážně si tam nechci napsat nějakou, která by mě nebavila, kdybych se nedostala na gympl, ale zatím mám ještě trochu času. Každopádně bych později docela ráda studovala psychologii nebo něco takového, ale ještě uvidím! Hlavně prosím ne nic, u čeho je důležitá matematika.

Tak - a proč jsem poslední dobou nepřidávala články? Odpověď je prostá. Úplně jsem se zamilovala do japonského seriáu Fairy Tail, který je naprosto úžasný, takže kdybyste nevěděli na co mrknout, tohle je skvělé, ale malé upozornění - HROZNĚ NÁVYKOVÉ, takže jsem to sjížděla, kdy jsem mohla a tak nějak zapomněla na blog. Teď se ale snažím FT omezit, takže snad už to bude v pohodě. Třeba se mi podaří brzo napsat tu recenzi, na kterou mám už tak dva měsíce zpoždění...

gif and fairy tail imageCo se týče mého knihomolského života, tak teď jsem dočetla OTKU, což je naprosto skvělá knížka, kterou rozhodně doporučuji. Je to taková oddychovka pro holky, ale to vůbec nevadí, každá si potřebujeme u něčeho oddychnout. A tahle kniha je pro to jak stvořená. Jinak stále čtu Harryho Pottera! Dostala jsem k Vánocům box a jsem z toho nadšená. I když se mi u Ohnivého poháru ohnul hřbet :( Jinak se chystám na pár dalších knih, které jsem dostala od Ježíška a vyhlížím únor, kde budeme být prázdniny (to taky), ale hlavně v únoru vyjde kniha od mé oblíbené autorky, která napsala Nebe je všude. Už možná tušíte, o které knize je řeč! Ano, je to tak. Je to kniha Dám ti slunce od Jandy Nelsonové. Páni, viděli jste tu obálku? Ta je naprosto úžasná!

rememberA abych jen pořád zbytečně neblábolila, zeptám se vás, jestli také zbožňujete pohádky od Disney? Já naprosto. Posledních pár dnů se pořád dokola dívám na Lvího krále a donekonečna si zpívám ty písničky. Takže mi mamka už zakázala se na Lvího krále dívat, protože už jí to prý nebaví a koukám to to snad desetkrát denně, takže - dost! Ale stejně si ho zase pustím :)

A co vy a škola? Pokud máte nějaké dobré typy na filmy, seriály nebo pohádky, napište dolů a my se s Ell budeme těšit na nějaké ty návrhy.

Mějte se krásně a užijte si víkend,
Ami

4 komentáře:

  1. To s tou školou chápu, taky jsem teď měla složitější období. Chodím šestý rok na osmiletý gympl a musím řícct, že to letos bylo opravdu dost náročné. Třeba i čtyři nebo pět testů denně. Myslela jsem si, že si nyní oddychnu, když je uzvařená klasifikace, ale učitelé začaly s klasifikací do toho dalšího, takže spousta testů je stále. :)
    Já koukám na Switched at birth a Young and hugry, je to spíš takové na oddech, abych si odpočinula, ale určitě doporučuji. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je těžké v tomto věku se rozhodnout, já jsem z toho šílela, protože jde o celý život a co v tom věku my o životě víme, je to prostě jak sázka do loterie ... psychologii může být zajímavý obor, ale znám kluka který ji vystudoval a nadává a lituje toho, říká že ho to poslouchání problémů druhých lidé úplně ničí, že na to nemá nervy, tak nevím...

    OdpovědětVymazat
  3. Japonské seriály? Mohu několik doporučit! Jak to říct, Anime to je moje! :)
    Co by se mohlo líbit? Určitě doporučuji K-Project, Možná Magi: Labyrinth of Magic, No game no life, Noragami, a tak dále, a tak dále :)

    OdpovědětVymazat
  4. FT je návykové, to je obecně známá pravda.... :D Fairy Tail byl moje první anime a skoro půl roku jsem se nedívala na nic jiného :D Hmph, teď už jsem strááááášně dlouho neviděla žádný díl, protože mě to někdy v půlce Taratros Arku přestalo bavit :( ....musím si najít čas to dokoukat :D Teďka ale ujíždím hlavně na Durarara!! a K Project :)
    Co se výběru školy týče - já jsem opravdu ráda, že jsem na gymplu, protože fakt nevím, co bych dělala, kdybych si včil měla vybírat školu. Psychola vypadá zajímavě, ale asi bych to nedala ^^

    OdpovědětVymazat