středa 13. dubna 2016

RC (Ami): Najděte si svého marťana

Název: Najděte si svého marťana

Autor: Marek Herman

Nakladatelství: Hanex

Série: -

Díl: -

Počet stran: 236

Rok vydání: 2014

Kniha je cenná hlavně tím, že je napsána odborně, přitom naprosto srozumitelně, autor si s pomyslným čtenářem vlastně povídá. Objevíte v ní svěží pohledy a úvahy z oblasti sebepoznání, mezilidských vztahů a výchovy malých dětí. Dozvíte se informace, o kterých s překvapením zjistíte, že je prostě potřebujete k tomu, abyste mohli vést spokojený život. Text v knize je silný a místy až naléhavý a zejména vás zaujme to, s jakým citem Marek Herman popisuje svět malých dětí.

Pokud jste fanoušky psychologie nebo vás zajímá, tak je tato kniha přesně to pravé pro vás. A pro ty, kteří psychologii neholdují je toto příležitost změnit názor, protože tato kniha není tak úplně o psychologii. Dobře - točí se to hlavně kolem ní, ale Najděte si svého marťana je přesně o tomhle. Najít toho marťana, dítě, které máme každý v sobě. Někteří na něj již zapomněli. A proto je tu tahle kniha. Aby nám pomohla ho v sobě najít.

 ,,Všichni máme vnitřně zakódovány tzv. ,,tři hlady", které nás ovlivňují ve všem, co děláme a o co se snažíme."

art, black, and children imageTato kniha je hlavně o psychologii dětí, která je složitá a často nevyzpytatelná. Také jí často nerozumíme. Dalo by se říct, že každý jsme ještě dítě. Teď jde o to, jak moc se to dítě v nás projevuje. A pokud málo, tak kniha, kterou jsem držela v ruce nám vše objasní. Objasní nám, jak to funguje v těch malých tvorečcích, kterými jsme obklopeni. Dovolím si tvrdit, že funkce mozku a psychiku dětí samotných z této knihy pochopíte, protože vše je podáno jednoduše a srozumitelně, takže i takový neznalec psychologie jako jsem já, to vše pochopí. Kniha je i plná rozkošných obrázků, které potěší.

Myslím si, že knihu by si měla přečíst každá žena nebo dívka, která plánuje se stát matkou, protože tohle vám pomůže vše pochopit. Rozhodně by nevadilo, kdyby si knihu přečetlo i opačné pohlaví. Tato kniha je prostě pro každého.
pinkDokonce i já jsem ráda, že jsem si knihu přečetla, protože i já chci mít, někdy, děti a také mám mladší sourozence, takže mi většinu jejich myšlenkových pochodů dokázala pomoci pochopit.


,,Také moc nečtete závěry? Raději vám místo něj nabídnu pohádku O otrávené studni."

Knihu nemá cenu hodnotit. Moje poslaní není ji zkritizovat, ohodnotit a donutit vás, abyste si knihu přečetli. Ne, mám ji jen poslat dál do světa.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji internetovému obchodu Martinus.
Knihu si můžete pořídit ZDE!


PS: Omlouvám se za nepříliš kvalitní recenzi, ale psala jsem jí už podruhé, protože se mi ji podařilo smazat!




2 komentáře:

  1. Hezká recenze :o)
    Mě psychologie moc nebere, ale tak proč ne. Může to mít fajn knížka...

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá knížka, ještě jsem o ní neslyšela, psychologie mě baví, možná si ji koupím...

    OdpovědětVymazat