středa 30. listopadu 2016

Ell: Čtvrté adventní okénko! || Adventní kalendář 2016

Ahoj!
Všimli jste si, že sněží? Je mi jasné, že ano, protože to bylo prostě úchvatné sněžení :) A začalo sněžit zrovna ve chvíli, kdy jsem na svůj dopis Ježíškovi napsala, že bych chtěla bílé Vánoce. Náhoda? :D

O dopise jsem se zmínil kvůli tomu, že to je čtvrtý úkol v adventním kalendáři od Flo. Kdybyste o něm chtěli vědět víc, tak si najděte moje první adventní okénko a můžete s chutí číst! 
Přiznávám, že u nás doma se dopisy Ježíškovi "posílají" už někdy v půlce listopadu, aby pak nebyly stresy, takže tenhle úkol jsem vzala trochu volněji. Co takhle napsat pár přání, které naši blízcí nedokáží splnit? Ale samozřejmě!
Chtěla bych, aby bylo bílo na Vánoce. Víte co, bláto je vážně nevánoční.
Bavili jsme se o tom u stolu při večeři a mám tady spousta možností na dárky, milý Ježíšku. Tátu prý bolí kolena, mamku záda a mě občas z dlouhého stání paty. Brášku naštěstí ještě nic :)

No a když už jsem byla u těch vánočních dárků, tak jsem zabrousila do svého oblíbeného knižního e-shopu Knihcentrum. Několik roztomilých knížeček už mám na svém prvním dopise, ale objevila jsem ještě jednu, která vypadá vážně skvěle. Klingsor. Je to fiktivní román o člověku přirovnávaném k Cimrmanovi a to by mohlo být docela zábavné. Tak uvidíme, kdy se k téhle krásce od Hostu dostanu ;) A kdyby vás zajímala deka na obrázku, tak ano, to je ten bílý pléd, do kterého jsem se zamilovala!


Budu se na vás těšit zítra s dalším okénkem!
Vaše Ell!
(adventní kalendář zde, autorka kalendáře Florentýna zde)

2 komentáře:

  1. Bílé Vánoce bych si taky moc přála a vlastně bych si přála, aby bylo bílo už teď. U nás je zataženo a místy prší, takže se ke mně ještě stále nedostavila vánoční náladu. Ještě jsem nezačala péct, nemám uklizeno, žádné dekorace...No prostě letos bída :D
    Snad se během příštího týdne vzpamatuju a už s tím konečně něco udělám :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  2. Ta troška sněhu byla vážně super! Kéž by napadalo i na Štědrý den! :)

    OdpovědětVymazat