úterý 29. listopadu 2016

Ell: Třetí adventní okénko! || Adventní klendář 2016

Ahoj!
Zamilovala jsem se. Zvláštní, že? Je užásný a když mě obejme, tak pod ním skoro nejsem vidět. Prostě výhoda drobných holek. Zbožňuje čaje a knížky, teplo a je tady pro mě vždycky. Je to sice cizinec, roztomilý bledý miláček ze Švédska, ale rozumí všemu důležitému. Má zvláštní skandinávské jméno - Gurli.

Vážně, v předchozím odstavci jsem nelhala. Ale bohužel popisovaný objekt není kluk mého věku. Je to lehká bílá deka, pléd chcete-li, z Ikei. Zbožňuju tu deku, je absolutně dokonalá pro zimní dny, je obrovská a já se do ní celá schovám. A ten pocit zachumlání ve mně jednoduše evokuje pocit Vánoc. A k tomu samozřejmě přispívá i Adventní kalendář od Florentýny. A dneska je to už třetí okénko :)

Pamatujete, jak jsem si v neděli naplánovala, že dneska nakoupíme věci do adventní kalendáře? Tak jsme to dneska s tátou vážně uskutečnili! A víte, co po nás chtěl adventní kalendář? Úplně to samé :) Ještě tedy s malým dodatkem, abychom adventní kalnendář i poskládali dohromady. 
A tady máte šanci se mrknout, co se skrývá pod políčky našeho kalendáře. Udělala jsem vám chutě?

Vaše Ell
(adventní kalendář zde, autorka kalendáře Florentýna zde)

Žádné komentáře:

Okomentovat