neděle 11. prosince 2016

Ell: Patnácté vánoční okénko a náhrada za třinácté! || Adventní kalendář 2016


Ahoj!
Tak jsem tady s klasickým večerním povídáním o Vánocích :) Tentokrát jsem dokonce plnila dvojnásobné množství úkolů. Tak to abychom na to rychle šli, ne?

Začnu náhradou za třinácté okénko, čímž tedy využívám svého prvního žolíka. Úkol jsem plánovala splnit už v pátek, jenže bráškovi se udělalo špatně a táta byl pryč. Proto jsme si to dneska nahradili. A ten kouzelný úkol zněl - pečte s někým! Pro tento úkol jsem si vybrala jedno ze svých nejoblíbenějších cukroví, které jsem objevila teprve minulý rok. 
Kokosovo-medové kuličky od mé oblíbené foodblogerky Jany (popecenicko.cz) prostě stojí za to! Pokud milujete kokos, tak tyhle netradiční kuličky budou něco pro vás. A vlastně i když ho nemilujete, tak vám budou chutnat. A dobrá zpráva pro ujídače syrového těsta - v kuličkách není vejce, takže můžete ujídat naprosto v klidu!

(Na fotce tátovy a bráškovy ruce - já fotila :D)

Dnešní úkol by byl krásný, kdyby u nás nebylo ošklivě zamračeno a v nepravidelných intervalech nepršelo. Takže úkol jděte si užít vánoční trhy nebo se vydejte do přírody jsem vzala tak hopem. Udělali jsme si krátkou procházku s perníčky v krabičce a Nikde žádný sníh na rtech. Samozřejmě, že jsme si prozpěvovali i tradičnější vánoční kousky, ale tahle je prostě skvělá :D

Snad jsem vás zase trochu vánočně naladila, ale kdyby ne, tak vřele doporučuju skvělý playlist vánočních písní na Spotify, které jsem si v poslední době vážně oblíbila. Jmenuje se A long christmas day a vydrží vám téměř pět hodin. Kdyby vás ale omrzel, tak Spotify jich nabízí daleko víc ;)

Vaše Ell
P.S.: Už máte dárky? 

(adventní kalendář zde, autorka kalendáře Florentýna zde)

Žádné komentáře:

Okomentovat