sobota 3. prosince 2016

Ell: Sedmé vánoční okénko! || Adventní kalendář 2016

Ahoj!
Je to docela legrace, jak všichni otevírají třetí okénko kalendáře a já už sedmé :) Nemate vás to někdy?

Dnešním úkolem v kalendáři od Florentýny (kalendář zde, Florentýna zde) bylo pečení perníčků nebo jiného cukroví. Hračka! Hlavně tedy proto, že jsem to už měla na dnešek naplánované :) Osobně si už Vánoce bez perníčků nedovedu představit, ty prostě být musí. Jestli to máte podobně a toužíte je i nějak úchvatně
nazdobit, tak v aktuálním Apetitu je kratší článek o zdobení a všechno vypadá krásně. Já už mám vytipovanou zelenou variaci stromečků, takže zítra nákup zelené gelové barvy a jde se na to. Vynasnažím se vám sem dát zítra i fotku :)

A jen tak mimochodem - už máte dárky pod stromeček? Já pořád ne a jsem z toho celkem nesvá. Mám totiž vymyšlený docela zajímavý dárek pro kamarádky a mamku, ale je to celkem zdlouhavé na výrobu. Ještě mi tedy část zbývá a z toho jsem nervozní :(
Už jsem se konečně dala na pořádné poslouchání vánočních koled, hlavně teda našich folkových koled nahraných na kazetě. Přesně tak! Kazeta :)

Co vy a koledy + máte už dárky?
Budu se těšit na vaše odpovědi!
Vaše Ell

Žádné komentáře:

Okomentovat