úterý 13. prosince 2016

Ell: Sedmnácté vánoční okénko! || Adventní kalendář 2016

Ahoj!
Hned na začátek jedna krásná zpráva - zvládla jsem velké testy z češtiny i angličtiny. Páni, jsem na sebe hrozně pyšná! Když už jsme u těch Vánoc, tak to můžu brát jako takový předvánoční dárek :)
Sice mám za sebou testy z těchto jazyků, ale i tak mě ještě dost dalších písemek čeká. Zítra třeba matematika (aah, můj oblíbený předmět, vážně!) či přírodověda. K tomu jako třešinka na dortu ranní olympiáda z němčiny. Takže to dneska vezmeme rychle!

Úkolem z adventního kalendáře bylo přivést na svět zdravé cukroví. Já se chtěla trochu odpoutat od obrovských množství cukru, tak jsem zvolila takové cukroví "co dům dá." Směs kokosu, másla, oříšků, rozinek, rumu a ovesných vloček ovšem vůbec nechutná špatně :)

Snad jsem vás navnadila taky zkusit experimentovat se zdravým cukrovím!
Držte mi palce v dalších testech :)
Vaše Ell!
(adventní kalendář zde, autorka kalendáře Florentýna zde)


1 komentář:

  1. Pyšná buď, máš totiž na co!:-)
    A to cukroví, to vypadá mňamozně...

    OdpovědětVymazat