pátek 2. prosince 2016

Ell: Šesté vánoční okénko! || Adventní kalendář 2016

Ahoj!
Pravděpodobně jste si všimli, že jsem vynechala páté okénko. Jednak to byl pro mě nedůležitý tým a navíc jem měla málo času :) Na dnešní úkol jsem se ale vrhla s obrovskou radostí! Dnešním úkolem bylo uvařit nějaké vánoční pití a já si vybrala svůj milovaný pečený čaj.

Zbožňuju pečení čaje a zvlášť dneska mě to moc bavilo. Použila jsem obyčejné ovoce, které se dá lehce sehnat a zvlášť o Vánocích ho má doma skoro každý. Chcete recept? Je to jednoduché!
Pečený čaj
  • pomeranče, jablka či mandarinky podle chuti
  • cukr krystal ve stejné hmotnosti jako nakrájené ovoce
  • panák rumu
  • celá skořice
  • hřebíček
  • polovina citronu 
Všechno ovoce oloupejte a nakrájejte na malé kousky. Ty vložte do velké zapékací miskyspolečně s kořením a zasypte cukrem. Podlijte panákem rumu a dejte na třicet minut do trouby na 180°C. Já používám horkovzduch.
Po upečení čajem naplňte skleničky a konzumovat se doporučuje až druhý den :)

Doufám, že si můj oblíbený super rychlý pečený čaj taky zamilujete!
Vaše Ell 
(Adventní kalendář najdete zde, jeho autorku Florentýnu tady!)

Žádné komentáře:

Okomentovat