pondělí 12. prosince 2016

Ell: Šestnácté vánoční okénko! || Adventní kalendář 2016

Ahoj!
A je tu další pondělí - pravděpodobně nejnáročnější den v týdnu. Dneska jsem se ale dočkala malé úlevy v podobě zrušení šesté hodiny a odpoledního vyučování, takže jsem měla  čas splnit dnešní úkol od Flo :)

Dnešním úkolem bylo vyrobit jedlý dárek. Pečený čaj jsem už dělala, takže si další skleničky nechám na jindy. Dneska mě (v mezičase mezi zuškou a školou) čekaly karamelizované vlašské ořechy - recept opět z prosincového čísla Apetitu. Připadám sis tím už lehce trapná, ale tohle je vážně vydařený díl!

Plánovala jsem to večer nějak elegantně zabalit, ale víte co? Večera se to nedožilo - a já za to můžu taky :) Karamelizované ořechy si klidně udělejte jen tak pro radost, jsou totiž jednoduše božské! Chuťově připomínají pražené ořechy, které se prodávájí v barevných sáčcích za trzích, ale jsou měkčí a mamka trefně dodala, že jí z toho tolik nebolí zuby. A to se vyplatí, ne?

Doufám, že si toule dobrotou taky osladíte život! Nebo máte sladkého moc? ;)
Vaše Ell
(adventní kalendář zde, autorka kalendáře Florentýna zde)

Žádné komentáře:

Okomentovat