úterý 4. dubna 2017

Ell: Mini článek o záložkách a problémech knihomolek

Krásky do Březnové čtení a pro kamarádky
Ahoj!
Po měsíci vás zase zdravím u nového článku :) Asi nemá smysl se omlouvat a slibovat hory doly, protože nás znám a vím, že to uděláme s klidem zase.
Začala jsem doma dobrovolně otevírat okna, chodím bosa, otrhávám kytičky a odložila jsem zimní bundu - přesně tak, i u knihomolek začalo jaro. A tak jsem se vám rozhodla vyfotit a napsat něco o tvoření záložek, mé oblíbené březnové činnosti!

Uznejte, že každý človíček, který má rád knihy, miluje i ty pestrobarevné papírky z tužšího papíru - záložky. Mám pravdu, že jo? Koncem února jsem narazila na pár úchvatných videí a došla k názoru, že vytvořit si hezké záložky není tak těžké. S odhodláním jsem oprášila své malířské skvosty, ukořistila pár čtvrtek a žlutou lepící pásku a večer co večer zkoušela. První výtvory byly příšerné, ale nakonec se mi povedlo vytvořit několik krásek, na které jsem vážně pyšná.

Zlatíčka, která jsem si nechala
Ačkoli jsem tak trochu sobec, tak i mně došlo, že na mě je těch záložek zbytečně moc. V březnu se na naší škole pořádá týdenní akce Březnové čtení - jakýsi knižní bazar. Výtěžek jde jako vždy na charitativní účely, takže jsem se rozhodla přebývajícími záložkami přispět. Sice jsem jich hned několik rozdala kamarádkám, a

le zbytek jsem opravdu donesla klukům z vedlejší třídy. Do druhého dne byly pryč :D

A co teď děláme? Ami nadšené áchá nad Probuzením Simona Spiera, já louskám Kouzelníkův únik z reality a obě se připravujeme na přijímačky na gymnázium. Do toho jsem kývla na zapojení se do několika ztřeštěných projektů, o kterých možná také časem napíšu. Takže času na blog až tolik není :(
Jsme rádi, že vás naše články pořád baví a nelámete nad námi hůl, i když aktivita je mizerná. Máme vás moc rády!

Vaše knihomolky Ell a Ami :3

2 komentáře:

  1. Ja som si teda ešte nikdy záložky nevyrábala, ale asi by sa mi ani nechcelo. No mám ich rada a vždy, keď sa nejaká pekná objavím, tak ju chcem. :D

    OdpovědětVymazat
  2. TO je od tebe moc hezké! Ráda bych si i já vytvořila vlastní záložky, ale jsem děsný nešika :D

    OdpovědětVymazat